Thursday, November 10, 2005

Whee-hah! Il neige aujourd'hui!

Je n'aime pas le mois de novembre parce qu'il est si mat, mais seulement pendant quatre jours après que mon érable l'a perdue des feuilles, il neige, me faisant pensent à une vieille chanson du Québec (par Gilles Vigneault)

Mon pays ce n'est pas un pays, c'est l'hiver
Mon jardin ce n'est pas un jardin, c'est la plaine
Mon chemin ce n'est pas un chemin, c'est la neige
Mon pays ce n'est pas un pays, c'est l'hiver




Snowflake Collage Joe McGovern

3 Comments:

Blogger Unknown said...

I don't remember the seventies...or disco...there was a reason, I know...

November 11, 2005 9:38 a.m.  
Blogger Tim Norton - The Acting Artist said...

All I remember was plaid pants and Mickey Mouse Disco. Probably the reason I twitch whenever I hear a Gary Glitter tune.

November 11, 2005 4:09 p.m.  
Blogger Unknown said...

The seventies was after the sixties, right? Do you think THAT might be why....um, there was something I was supposed to remember, and it...well,

November 11, 2005 6:55 p.m.  

Post a Comment

<< Home

Listed on BlogShares